Tuesday, 28 May 2013

saya dan dia


asSalamualaikum cinta hati...hari ni, atin nk dEE thu sgala impian yg atin nk cAPai...
dEe,atin nk jd isteri solehah uTk dEE,n ibu mithali UTk anak2 kta.,
dEE,atin nk sgt kta ada ms uTk brSukan hjg mingGu TU..pas2,atin nak kta dpt sPend masa g brcuTi ngn keluarga.xkira dkat ataw jauh.
pas2,kalau ada ank kita yg msuk pertandingn apa2,kalo bleh kta g tgk.bg supPort!;-)
kdg2,atin pk bnda yg xloGik kan?tp,xpe d.sbB,impian yg tgGi tU pasti akan dpt dicAPai wlaupn xsmua akan dicApai..d,atin xkan mintak bnda2 yg d xmampu bg kat atin.:-)

tp,kalo stakat mintak aiskrim xpe kan?hehe

Thursday, 23 May 2013

H.A.R.I.J.U.B.A.H.

Assalamualaikum...rasanya tak terlambat lagi atin nk gthu monim kan??
peristiwa lucu pada pagi hari ni...Atin ngatkan atin mimpi syidi...rupa2nya, syidi kejut solat subuh...ahhaha..ngigau siap!*_*\
xabih2 nk mengigau....



kEJadian yg memalukan diri pada pagi hari =)



Dee....
Atin nk ucap tahniah atas kejayaan dee...N untuk hari konvo dee....
Alhamdulillah,,,,selesai dan selamat untuk pegang diploma kejuruteraan elektrik(instrument)..:)
Tahniah dee...

Dee, atin xtaw nk bagi penghargaan mcm mana...duk jauhkan...hehee...lagipun, kita masih terbatas,,,,segala tindak tanduk kita...
Atin cuba untuk kita sama2 kawal perasaan ni....
Dee, atin luahkan semuanya dalam blog ni..Biarlah ianya diluahkan dengan kata2...
Andai kata tiada jodoh antara kita, atin akan jadikan blog ni sebagai kenangan yang paling terindah untuk hidup atin...
Dee, cukuplah syidi laki terakhir dalam hidup atin untuk jadi pembimbing n ketua dalam keluarga atin.....
InsyaALLAH...moga Allah reda dengan hubungan ini...:)



Jum tgk cikit koleksi gambar hari jubah my keeper!!!=)
watch out!

Dee dan kawan-kawan...Hepi sakan yer..=)


This is my dee!!!InsyaALLAH laa...hehehee..
Congrates my dear!!!
:)


Dee with his best friends koyie and din...
Din pun nak kawen dah...hehheheee...Selamat menempuh alam perkahwinan dude!=)



dee with his family umi+papa+wafi...

*muka dee copy paste dari papa...hehehee....da bleh agak da nanty dee berumur...heheheheee